Gyakran Ismételt Kérdések
-
Erste MobilePay
-
Mi az
az Erste MobilePay?
Az Erste MobilePay egy olyan, kártya alapon működő, Android és iOS operációs rendszerű telefonokon elérhető mobilfizetési módszer, melynek segítségével kifizetheti parkolását, autópálya-matricát vásárolhat, feltölthet mobiltelefon egyenleget, befizetheti sárga vagy fehér csekkjeit, vagy pénzt utalhat át ismerősének a telefonszám megadásával. -
Milyen
telefonokon használható az Erste MobilePay?
Android 4.1 és attól magasabb operációs rendszerrel rendelkező készülékeken
iOS 6.0 és attól magasabb operációs rendszerrel rendelkező készülékeken -
Kik
használhatják az Erste MobilePay szolgáltatást?
A szolgáltatást igénybe veheti az Erste Bank minden olyan lakossági ügyfele, aki rendelkezik az Erste Bank által kibocsátott, aktivált lakossági forint alapú betéti vagy hitelkártyával. A kártyákat a használathoz regisztrálni és aktiválni kell az alkalmazásban. A szolgáltatás igénybe vételének további feltétele, hogy rendelkezik a megfelelő operációs rendszerű okostelefonnal. -
Az Erste
Group más tagjai által kibocsátott kártyák is használhatóak az alkalmazásban?
Nem, csak az Erste Bank Hungary Zrt. által kibocsátott betéti- vagy hitelkártyák használhatóak fizetésre. -
Más
bank által kibocsátott kártyák használhatóak az alkalmazásban?
Nem. Az alkalmazásba csak az Erste Bank Hungary Zrt. által kibocsátott lakossági, forintalapú betéti és hitelkártyák regisztrálhatók. -
Külföldön
tudom használni az Erste MobilePay-t?
Igen, a szolgáltatás külföldről is elérhető. Kérjük, ne hagyja figyelmen kívül, hogy az alkalmazás adatforgalmat generál, így külföldi használat során adatroaming-szolgáltatásra vagy wi-fi kapcsolatra van szükség. Ennek díjáról kérjük, érdeklődjön mobilszolgáltatójánál.
-
Mi az
az Erste MobilePay?
-
Alkalmazás és kártyaregisztráció
-
Hogyan
regisztrálhatom az alkalmazást?
Kérjük töltse le az alkalmazást az iOS operációs rendszerű telefon esetén az AppStore-ból, Android operációs rendszerű telefon esetén a GooglePlay-ből. Az alkalmazás regisztrálása során a telefon egy sms üzenetet vált az alkalmazással, melynek során megtörténik az Ön telefonszámának az alkalmazáshoz való hozzárendelése, így biztosítható, hogy az alkalmazás csak a regisztrált telefonról legyen elérhető. Az alkalmazás aktiválása egy, sms üzenetben érkező 5 jegyű aktiváló kód segítségével végezhető el. Bankkártya csak aktivált alkalmazásba regisztrálható. Az első kártya aktiválásáig az alkalmazásból fizetési tranzakció nem indítható. -
Hogyan
regisztrálhatok bankkártyát?
Az alkalmazásba bármilyen, Erste Bank által kibocsátott lakossági, forint alapú betéti- vagy hitelkártya beregisztrálható. A bankkártya regisztrálásához az alábbi adatok megadására van szükség. Kérjük figyeljen rá, hogy az adatok a kártyán szereplőekkel megegyező módon kerüljenek megadásra, ellenkező esetben a regisztráció sikertelen lesz:
kártyaszám
kártyán szereplő név
kártya lejárati dátuma (hó/év)
3 jegyű titkos kód (a kártya hátoldalán, az aláírás panelre nyomtatott kód)
Kérjük nevezze el kártyáját a könnyebb beazonosíthatóság érdekében (maximum 10 karakter).
Új bankkártyát bármikor regisztrálhat a Beállítások menüpont alatt, és itt van lehetősége a már regisztrált kártyák törlésére is.
Amennyiben egy kártya újragyártása vagy pótlása történik meg (lejárat, vagy pl. elvesztés miatt), a régi bankkártyát törölni kell, az újat pedig beregisztrálni még abban az esetben is, ha a kártyaszám nem változik, tekintettel arra, hogy a kártya lejárata ilyen esetben is megváltozik!
A kártya regisztrációjának véglegesítéséhez egy 4 jegyű kód megadása szükséges, melyet - amennyiben rendelkezik KártyaŐr sms szolgáltatással – sms-ben, a NetBank számlatörténetben, vagy a havi számlakivonaton talál meg. -
Mikortól
fizethetek az Erste MobilePay segítségével?
Az Erste MobilePay alkalmazás az alkalmazás és legalább 1 bankkártya sikeres regisztrálása és aktiválása után azonnal használható fizetésre. -
Van
díja az alkalmazás vagy a kártya regisztrálásának?
Az alkalmazás aktiválása díjmentes, a kártya regisztrálásáért egyszeri díj fizetendő, melynek mértékéről a mindenkor aktuális Hirdetményből tájékozódhat. -
Szükséges
egyéb azonosítót is megadnom a regisztráció során?
Igen. Az alkalmazásba való belépéshez, illetve a fizetési tranzakciók aláírásához, egy 6 számjegyből álló, ún. mPIN kód megadása szükséges. Az mPIN-t Ön adja meg a regisztráció során. Kérjük, az azonosítót jól jegyezze meg, mert azt a Bank nem ismeri! Felhívjuk figyelmét, hogy az azonosító elfelejtése esetén, amennyiben 3x elrontja az mPIN kódot, az alkalmazás blokkolásra kerül, és mind az alkalmazást, mind a bankkártyákat újra kell regisztrálnia. Az mPIN az alkalmazáshoz, és nem a bankkártyákhoz kapcsolódik, így csak egy mPIN kód megadása szükséges. -
Az
mPIN kódnak meg kell egyeznie a kártya PIN kóddal?
Nem, az mPIN 6 karakter hosszú, csak számokból álló titkos kód, melyből csak egyet szükséges és lehet megadni az alkalmazásban. Bármely bankkártyával végzett fizetési tranzakció ezzel az egy kóddal írható alá. -
Hitelkártyával
is használhatom az Erste MobilePay alkalmazást?
Igen, az alkalmazásba bármely, az Erste Bank által kibocsátott lakossági, forintalapú hitelkártya beregisztrálható, és fizetéshez felhasználható. Felhívjuk figyelmét, hogy a számlafizetés és pénzküldés funkcióknál a bank tranzakciós díjat számol fel, melynek mértékéről az aktuális Hirdetményből tájékozódhat. A pénzküldés funkció kivételével a tranzakciók után a vásárlás visszatérítés, illetve Wizz Air Hitelkártya esetén a hűségpontok jóváírásra kerülnek.
-
Hogyan
regisztrálhatom az alkalmazást?
-
Díjak, költségek
-
Mennyibe
kerül az Erste MobilePay használata?
Az alkalmazás regisztrációja során egy alapdíjas SMS küldése történik, melynek díja a felhasználót terheli.
Az alkalmazás használata adatforgalommal jár mobilinternet használata esetén, wi-fi-n általában díjmentes az internet-hozzáférés.
Az egyszeri kártya regisztrációs díjról, illetve a csekkbefizetéshez és pénzküldéshez kapcsolódóan felszámításra kerülő tranzakciós díj összegéről az aktuális Hirdetményből tájékozódhat. -
Mobilinternet-előfizetés
előfeltétele az Erste MobilePay használatának?
Nem, az alkalmazás letöltése és használata is megoldható wi-fi kapcsolat segítségével.
-
Mennyibe
kerül az Erste MobilePay használata?
-
Biztonság
-
Mi
történik, ha ellopják a telefonomat?
Az mPIN – az Ön által a regisztráció során megadott 6 jegyű titkos kód – ismerete nélkül az alkalmazásba való belépés, illetve fizetési tranzakció indítása nem lehetséges, ezért is fontos, hogy ezt a kódot a telefonjától elkülönítve tárolja, illetve azt 3. félnek ne adja ki. A telefon eltulajdonítása esetén kérjük hívja az Erste Bank TeleBankját (06 40 222 222). -
A
bankkártya adatok a telefonban tárolódnak?
Nem. A kártyaadatok titkosított formában, védetten tárolódnak, és csak az Ön által, az mPIN kód megadásával indított fizetési tranzakciók során kerülnek felhasználásra. A Beállítások menüben a kártyaadatoknál csak a kártya utolsó 4 számjegye, valamint az Ön által megadott kártyanév kerül megjelenítésre. -
Mi
történik, ha elvesztem/ellopják a kártyámat? Le kell tiltanom az Erste
MobilePay alkalmazásban is?
Igen, ebben az esetben azt javasoljuk, hogy törölje a kártyát az alkalmazásból is a Beállítások menüpontban. A más rendszeren letiltott bankkártya fizetésre nem használható, így a letiltást követően az alkalmazásból nem lehet fizetési tranzakciót indítani. -
Mit
tegyek, ha regisztrált kártyám érvényessége lejárt, és új kártyát kaptam?
Kérjük, a lejárt kártyát törölje az alkalmazásból, hiszen további használata már nem lehetséges. Az új kártyát újra kell regisztrálni, a regisztrációs díjat ismét meg kell fizetni. -
Mi
történik, ha megváltozik a telefonszámom?
Ebben az esetben az alkalmazást és a kártyát is újra kell regisztrálni. Minden kártya után ismét ki kell fizetni a regisztrációs díjat.
-
Mi
történik, ha ellopják a telefonomat?
-
Fizetés
-
Milyen
szolgáltatásokat fizethetek az Erste MobilePay segítségével?
parkolás
autópálya-matrica vásárlás
sárga és fehér csekk befizetés
mobiltelefon egyenleg feltöltés (Telekom, Telenor, Vodafone)
pénzküldés -
Milyen
limit kapcsolódik az Erste MobilePay szolgáltatáshoz?
Az Erste MobilePay szolgáltatás igénybe vételekor a regisztrált kártyához tartozó napi POS vásárlási limit összege és darabszáma érvényes. Ez alól kivételt a Pénzküldés funkció képez, ahol a limit összege 100.000 HUF/tranzakció, de maximum a napi POS vásárlási limit. -
Hogyan
tudom megadni, hogy melyik kártyámat kívánom használni a vásárlási tranzakció
során?
A fizetési folyamat végén van lehetősége kiválasztania a terhelendő kártyát. Az mPIN megadásával a fizetési tranzakció elindul, ekkor már nem tudja módosítania a fizetőeszközt. -
Honnan
tudom, hogy a fizetés sikeres volt?
Visszaigazoló üzenetet kap az applikációban, mely tájékoztatást ad a fizetés sikerességéről vagy sikertelenségéről. Kivételt a pénzküldés és számlafizetés funkciók jelentenek, ahol csak arról tudunk információval szolgálni, hogy a bank felé való beküldés sikeres vagy sikertelen volt. Ebben az esetben a fizetés sikeressége a NetBankon, illetve a számlakivonaton ellenőrizhető, vagy hívja Ügyfélszolgálatunkat az alkalmazásból közvetlenül elérhető telefonszámon keresztül. -
Hol
ellenőrizhetem a tranzakcióimat?
A Tranzakciók menüpontban lehetősége van megtekinteni minden, az alkalmazásból indított tranzakció adatait és státuszát. -
Van
lehetőség egy tranzakció visszavonására?
Az alkalmazásban a bankkártyás vásárlás szabályai a mérvadóak, így az arra vonatkozó szabályok érvényesek. Fizetés visszavonására sajnos az alkalmazáson belül már nincs lehetőség, ha kiválasztotta a terhelendő kártyát, és megadta az mPIN kódot.
-
Milyen
szolgáltatásokat fizethetek az Erste MobilePay segítségével?
-
Parkolás
-
Hogyan
tudom megadni a zónakódot?
Amennyiben készülékén aktív a GPS kapcsolat (Helymeghatározás), úgy az alkalmazás megadja a telefon pozíciójának megfelelő zónakódot. Ezt kézzel tudja módosítani a térképen megjelenő, tartózkodási helyet jelölő ikon pontos pozícióra való helyezésével.
Amennyiben a telefon nem tudja beazonosítani GPS alapján a helyet, úgy lehetősége van kézzel megadni a zónakódot, melyet a parkolóautomatákon, az EME matricákon talál meg. Szegedi parkolás esetén a fejlécben található "i" gombra kattintva megtekintheti az egyes jegytípusokhoz tartozó zónakódokat. Ezeket kérjük, kézzel adja meg.
A tranzakció befejezésekor az aktuális parkolás adatait lementheti a Kedvencek közé (rendszám, gépjármű típusa, zónakód), így a következő alkalommal innen is előkeresheti.
Az alkalmazás nem tárolja a helyadatokat, azok csak a pontos parkolási pozíció meghatározásához szükségesek. -
Mekkora
díj kerül levonásra a parkolási tranzakció során?
A parkolás indításakor számláján a maximális parkolási időnek megfelelő, de maximum 4 órányi parkolási díj, valamint a Cardnet Zrt. által felszámított kényelmi díj kerül zárolásra. A kényelmi díj aktuális mértékét a Cardnet Zrt. ÁSZF-je tartalmazza. A parkolási tranzakció végén a zárolás feloldásra kerül, és a tényleges parkolási időnek megfelelő díj, valamint a kényelmi díj együttes összege kerül terhelésre. Szegedi parkolás esetén a jegy teljes ára kerül levonásra. -
Milyen
gépjármű parkolását fizethetem ki az alkalmazás segítségével?
Minden, parkolási díj fizetésére kötelezett gépjármű, akár külföldi rendszámú gépjármű parkolása fizethető az ErsteMobilePay segítségével. -
Mi
történik abban az esetben, ha nincs elegendő fedezet a számlámon a zárolásra?
Ebben az esetben parkolási tranzakció nem indítható még abban az esetben sem, ha a tényleges parkolási időre elegendő lenne a fedezet. -
Honnan
tudom, hogy a Parkolás sikeresen elindult?
Az alkalmazáson belül felugró üzenetben tájékoztatjuk a Sikeres parkolás indításról. Amíg ez a felugró üzenet nem érkezik meg, a parkolás nem indult el. Ennek az üzenetnek a hiányában parkolása nem indult el, kérjük, gondoskodjon a parkolási díj más módon történő megfizetéséről. A parkolás indításának sikerességét nem jelenti a banktól érkezett sikeres zárolás üzenet. Amennyiben a parkolási tranzakció nem indult el, vagy nem biztos annak elindulásában, kérjük, hívja a Cardnet Zrt. ügyfélszolgálatát. -
Egyszerre
több rendszámra tudok parkolást indítani?
Nem. Az Erste MobilePay alkalmazásban egyszerre egy parkolás indítható. Folyamatban lévő parkolás esetén új parkolás indítása csak abban az esetben lehetséges, ha a meglévő parkolást leállítja és kifizeti. -
Honnan
tudom, hogy folyamatban van a parkolásom?
Az alkalmazás főoldalán a Parkolás funkció ikonjánál egy piros körben elhelyezkedő felkiáltójel jelzi, hogy parkolása folyamatban van. -
Hogyan
járhat le a parkolás?
A parkolás 4 módon állhat le:
- Lejárt a zónában a díjköteles időszak,
- Ön elérte a zónában meghatározott maximum parkolási időt (időkorlátos zóna)
- Lejárt az alkalmazás keretén belül maximálisan igénybe vehető 4 órányi parkolási idő
- Kézzel leállítja a parkolást. -
Honnan
értesülök róla, hogy le fog járni a parkolásom?
Az alkalmazáson belül felugró üzenetben értesítjük a parkolás leállása előtt 15 perccel. -
Hogyan
tudom ellenőrizni a korábbi parkolásaimat?
A Tranzakciók menüponton belül lehetősége van minden parkolási tranzakció megtekintésére. -
A
telefonomban nem elérhető a térkép funkció. Miért van ez?
A gyengébb készülékek nem képesek a zónakóddal ellátott térképek megjelenítésére. Amennyiben a funkció megnyitásakor nem jelenik meg a térkép a telefonján, kérjük, írja be kézzel a parkolás helye szerinti utca ugyanazon oldalán legközelebb eső parkoló-automatán, a matricán található zónakódot, vagy gondoskodjon más módon a parkolási díj megfizetéséről.
-
Hogyan
tudom megadni a zónakódot?
-
Autópálya-matrica vásárlás
-
Milyen
adatokat kell megadnom a vásárlás során?
Autópálya-matrica vásárláshoz kérjük, adja meg a gépjármű forgalmi rendszámát, a gépjármű típusát, valamint a matrica típusát (10 napos, havi vagy éves - motor esetén csak 10 napos matrica vásárolható). Amennyiben külföldi rendszámú járművel kíván parkolni, a „Külföldi rendszám megadása” funkció használatával még ki kell kiválasztania az országot és ezzel együtt annak felségjelét is. -
Éves
matricát is vásárolhatok?
Igen. Kivétel: Motorra csak 10 napos matrica vásárolható. -
Mekkora
díj kerül levonásra az autópálya-matrica vásárlási tranzakció során?
A matrica vásárlás során a matrica ára, valamint a Cardnet Zrt. által felszámított kényelmi díj kerül terhelésre. A kényelmi díj aktuális mértékét a Cardnet Zrt. ÁSZF-je tartalmazza. -
Milyen
gépjárműre vásárolhatok autópálya-matricát az alkalmazás segítségével?
Minden, a törvényben előírt gépjárműre vásároltó autópálya-matrica az ErsteMobilePay segítségével. Kivételt az e-Útdíj fizetésére kötelezett gépjárművek jelentenek. -
Mi
történik abban az esetben, ha nincs elegendő fedezet a számlámon a vásárláshoz?
Ebben az esetben vásárlási tranzakció nem indítható el. -
Honnan
tudom, hogy az autópálya-matrica vásárlás sikeres volt?
Az alkalmazáson belül felugró üzenetben tájékoztatjuk a Sikeres autópálya-matrica vásárlásról. Amíg ez a felugró üzenet nem érkezik meg, a matrica megvásárlása nem történt meg. Ennek a felugró üzenetnek a hiányában kérjük, ne hajtson fel a díjköteles útszakaszra, illetve gondoskodjon az autópálya-matrica más módon történő megvásárlásáról. Az autópálya-matrica vásárlás sikerességét nem jelenti a banktól érkezett sikeres fizetés üzenet. A Tranzakció menüpontban megtekintheti vásárlása státuszát. -
Egyszerre
több rendszámra tudok autópálya-matricát vásárolni?
Igen. Az Erste MobilePay alkalmazásban egyszerre több rendszámra is vásárolható autópálya-matrica. A funkcióba való belépéskor az érvényes matricák listája jelenik meg. -
Mi
történik, ha
elfelejtem, hogy van érvényes matricám, és újabbat próbálok vásárolni ugyanarra a rendszámra?
Amennyiben a megadott rendszámra már van érvényes autópálya-matrica, az alkalmazás egy figyelmeztető üzenetet küld erről, így akadályozza meg , hogy több matrica vásárlására is sor kerüljön azonos rendszámra. -
Honnan
értesülök róla, hogy le fog járni az autópálya-matricám?
Az alkalmazáson belül felugró üzenetben értesítjük az autópálya-matrica lejárata előtt 1 nappal. Új matrica vásárlására csak a lejáratot követő nap 0:00 órától van lehetőség. -
Elegendő
a pályára való felhajtáskor megvásárolnom a matricát?
Nem. Az autópálya-matrica a vásárlás pontos időpontjától érvényes, amely időpont a tranzakció idejénél szerepel. Így amennyiben Ön előbb veszi igénybe a díjköteles útszakaszt, minthogy az autópálya-matricát megvásárolta volna, megbírságolhatják. Ennek elkerülése érdekében kérjük, minden esetben a díjköteles útszakasz igénybevétele előtt gondoskodjon autópálya-matricáról. -
Hogyan
tudom ellenőrizni a korábbi matrica vásárlásaimat?
A Tranzakciók menüponton belül lehetősége van minden autópálya-matrica vásárlási tranzakció megtekintésére.
-
Milyen
adatokat kell megadnom a vásárlás során?
-
Számlafizetés
-
Hogyan
működik a funkció?
Az alkalmazásban sárga csekk esetén az OCR (alsó 2 sáv), míg fehér csekk esetén az OCR sáv és a jobb oldali szelvényen található, „A számlatulajdonos számlaszáma és neve” rovatban lévő számlaszám lefotózásával fizethető ki a csekk. -
Milyen
csekket fizethetek ki az alkalmazás segítségével?
Minden, gépi kitöltésű sárga és fehér csekk beolvasható az alkalmazás segítéségével. -
Mi az
az OCR kód?
A gépi kitöltésű sárga és fehér csekkek jobb oldali szelvényének alján található 2 sort nevezzük OCR sávnak. Az alkalmazásban segítő keret jelzi, hogy a csekk mely részét kell lefotózni. -
Meg
kell adnom egyéb adatokat?
Mivel az OCR sáv nem tartalmazza a számla esedékességi dátumát, így kérjük, ezt kézzel adja meg. Amennyiben a Kedvezményezett neve rovat nem tartalmaz adatot, kérjük, ezt is töltse ki a csekken található számlatulajdonos nevével megegyezően. Lehetősége van közleményt is megadni. -
A
telefonommal nem tudom beolvasni a csekket. Mi a teendő?
A csekkbeolvasás hardver és kameraigénye jelentős, így a gyengébb készülékeknél problémát okozhat a funkció használata. Kérjük, biztosítson minél jobb fényviszonyokat, ügyeljen rá, hogy a telefon ne remegjen a kezében, és a megfelelő mező pontosan illeszkedjen a keretbe. Amennyiben a beolvasás így sem sikerül, úgy sajnos az Ön készüléke nem alkalmas a csekkbeolvasásra.
A csekkbeolvasás funkció nagyban függ az Ön mobiltelefonján található kamera minőségétől. Előfordulhat, hogy kisebb felbontású, nem autofókuszos kamerák esetén az alkalmazás nem tudja beolvasni a csekket. -
A
beolvasott csekket azonnal ki kell fizetnem?
Nem. Lehetősége van azonnali és későbbi fizetést választani. Amennyiben később kíván fizetni, a számlafizetés bekerül a Tranzakciók – Folyamatban lévő tranzakciók menüpontba, és a kifizetésig itt találhatja meg. A megadott esedékességi dátum előtt 1 nappal értesítést küldünk, hogy ne felejtkezzen el a fizetési kötelezettségről, és ezáltal ne keletkezzen hátraléka. Az esedékesség napján a fizetés nem indul el automatikusan az alkalmazásból, a fizetést ehhez Önnek el kell indítania. -
Az
alkalmazásból értesülök arról, hogy sikeresen befizettem a csekket?
Az applikáció csak a fizetési megbízás bankba való beküldésének sikerességéről ad információt A fizetés sikeressége a Netbankon, ill. a számlakivonaton ellenőrizhető, vagy hívja Ügyfélszolgálatunkat az applikációból közvetlenül elérhető telefonszámon. -
Mikor
teljesül a befizetésem?
A számlafizetés a banki teljesítési rend szerint történik (tehát pl. ha egy szombati szabadnapon indítja el a számlafizetést, az csak a legközelebbi banki munkanapon kerül beküldésre).
-
Hogyan
működik a funkció?
-
Mobilegyenleg feltöltés
-
Saját
feltöltőkártyás egyenlegemet is feltölthetem az alkalmazás segítségével?
Igen, amennyiben Telekom, Telenor vagy Vodafone felöltőkártyával rendelkezik. A telefonszám mezőben kérjük adja meg saját telefonszámát, válassza ki a szolgáltatót és az összeget. -
Kinek
az egyenlegét tölthetem fel?
Bárkiét, aki Telekom (volt T-mobile), Telenor vagy Vodafone feltöltőkártyával rendelkezik. -
Milyen
összegben tölthetem fel az egyenleget?
Minden mobilszolgáltató meghatározza azokat az összegeket, melyekkel az alkalmazáson belül az egyenleg feltölthető. A szolgáltató kiválasztása után megjelenő z összegek már szolgáltató-specifikusak.
-
Saját
feltöltőkártyás egyenlegemet is feltölthetem az alkalmazás segítségével?
-
Pénzküldés
-
Mit
jelent a Pénzküldés funkció?
Az alkalmazáson belül egyszerűen, csak a telefonszám ismeretében lehetősége van pénzt küldeni. A címzettnek nem szükséges Erste Bank ügyfélnek lennie, sőt még a számlaszámát sem kell ismernie mindehhez! -
Csak
olyannak küldhetek pénzt, aki rendelkezik Erste MobilePay alkalmazással?
Nem. Pénzt bármely magyar számlaszámra tud küldeni. -
Milyen
adatokat kell megadnom a pénzküldéshez?
Csak a címzett fél telefonszámát, az átutalandó összeget, illetve igény szerint Közleményt szükséges megadnia a pénzküldéshez. -
Hogyan
értesül a címzett fél a pénzküldésről?
Amennyiben a címzett rendelkezik Erste MobilePay alkalmazással, az alkalmazáson belül üzenetben értesítjük a pénzküldésről. A címzett fél kiválaszthatja, hogy valamely, az alkalmazásban regisztrált kártyájára, vagy egy számlaszámra kéri a pénz átutalását. Számlaszám választása esetén meg kell adni a számlatulajdonos nevét és a számlaszámot. A címzett félnek 3 napja van a pénz fogadására. Amennyiben ezen időszak alatt nem hagyja jóvá a tranzakciót (nem választ ki bankkártyát, vagy nem ad meg számlaszámot), úgy az meghiúsul.
Amennyiben a címzett fél nem rendelkezik Erste MobilePay alkalmazással, úgy a pénzküldésről SMS üzenetben értesül. Az SMS tartalmazza az Erste MobilePay weboldalának elérhetőségét (www.erstemobilepay.hu), illetve a tranzakciós kódot. A címzett fél ezen weboldall Pénzfelvétel menüpontjábanadhatja meg az sms-ben kapott tranzakciós kódot és azt a telefonszámot, amelyre az SMS értesítést kapta. Amennyiben ezek helyesek, a következő oldalon lehetősége van megadni annak a forint számlának az adatait (számlatulajdonos neve, számlaszám), amelyre a pénzt fogadni kívánja.
-
Mit
jelent a Pénzküldés funkció?